Email

alphachio2009@gmail.com
alphachio2024@gmai.com

Telefon

0744 262 318 0749 911 911





Societatea prelucreaza o serie de date cu caracter personal ale Utilizatorilor (fie ca sunt sau nu inregistrati) atunci cand utilizeaza Site-ul https://alphachio.ro/ si/sau orice Serviciu oferit de catre compania noastra.
Aceasta politica de confidentialitate descrie ce tipuri de date cu caracter personal sunt prelucrate, cum sunt acestea utilizate, care sunt optiunile dvs. in legatura cu aceste prelucrari, precum si modul in care vom respecta drepturile pe care le aveti in calitate de persoana vizata conform legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 („GDPR”).
INAINTE DE A UTILIZA SITE-UL SAU ORICARE DINTRE SERVICIILE NOASTRE, VA RECOMANDAM SA CITITI CU ATENTIE ACEASTA POLITICA PENTRU A INTELEGE CUM VA SUNT PRELUCRATE DATELE CU CARACTER PERSONAL.

1. CINE ESTE RESPONSABIL DE PRELUCRAREA DATELOR DVS.?

ALPHA CHIO SRL , cu sediul în Romania, este operatorul datelor cu caracter personal, conform legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal inclusiv GDPR, in ceea ce priveste datele cu caracter personal ale Utilizatorilor colectate si prelucrate prin intermediul Site-ului https://alphachio.ro/ si/sau in contextul Serviciilor oferite prin intermediul sau in legatura cu Site-ul.
Pentru activitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal Societatea poate fi contactata folosind urmatoarele date de contact: dpo@alphachio.ro

2. CE DATE PRELUCRAM?

Pentru desfășurarea serviciilor specifice aplicației SSM.ro, pentru respectarea prevederilor legale dar și pentru organizarea eficientă a activității noastre, prelucrăm următoarele categorii de date cu caracter personal: Date personale și detalii de contact cum ar fi: nume și prenume, functie, calificare, studii, adresă de domiciliu / reşedinţă; număr de telefon mobil; adresă de email Numărul de identificare național, necesar pentru înregistrarea semnăturii electronice (Cod Numeric Personal, serie și număr de buletin, serie și număr de pașaport etc.). Detalii de plată (în cazul participării ca beneficiar direct la cursurile organizate pe platforma ssm.ro), cum ar fi: adresă de facturare; numărul contului bancar sau al cardului bancar/ cod IBAN; numele şi prenumele titularului contului bancar sau al cardului bancar (poate fi deținut de altă persoană decât dumneavoastră, dacă altcineva a efectuat plata unei facturi în numele și pentru dumneavoastră); data expirării cardului bancar. Detalii profesionale, cum ar fi: detalii angajator; poziţie; marca angajat; număr legitimaţie. Opinii şi viziuni (pot include date sensibile), cum ar fi: orice opinii şi viziuni pe care ni le transmiteţi sau orice opinii şi viziuni pe care le postaţi public despre noi pe reţelele de socializare (social media) sau pe care le faceţi cunoscute pe alte canale publice.Date referitoare la achiziții și interacțiunea cu noi, cum ar fi: evidențe ale interacţiunilor dumneavoastră cu noi; detalii referitoare la istoricul achiziţiilor dumneavoastră de la noi. Date de identificare online cum ar fi IP, sistem de operare, navigator, pagini accesate, data accesului, numarul de autorizari , etc.

3. FURNIZAREA UNOR OFERTE PERSONALIZATE

În anumite situaţii, putem utiliza informaţiile colectate de la dvs. în combinaţie cu datele pe care le obţinem de la echipele noastre de vânzări şi/sau de marketing cu privire la interacţiunea dvs. cu Societatea, pe care să le folosim în contextul comunicărilor noastre de marketing. Dorim să eficientizăm activitatea noastră de marketing, oferind clienţilor noştri produse / servicii relevante şi personalizate.[De asemenea, dacă sunteţi de acord, putem efectua analize avansate cu privire la interesele şi preferinţele dvs. rezultând din informaţiile pe care le deţinem despre dvs. din interacţiunea cu noi, precum şi prin combinarea datelor obţinute de la terţi (e.g. prin intermediul tehnologiilor de analiză a navigării web) pentru a vă transmite comunicări comerciale i adaptate nevoilor şi preferinţelor dvs.] Putem realiza diverse raportări, analize şi studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate şi succesul acestora, activitatea de vânzări / prelucrare.

4. EXECUTAREA CONTRACTULUI INCHEIAT CU NOI

Atunci când solicitati furnizarea unor servicii putem prelucra anumite date personale necesare pentru aceste scopuri (e.g. nume şi prenume, adresa de livrare / furnizare, date de tranzacţionare, etc.)

5. SCOPURILE ȘI TEMEIURILE PRELUCRĂRII DE DATE PERSONALE

a) Accesul și utilizarea platformei SSM.ro (instruire, cursuri, participari la evenimente online) Pentru a beneficia de Serviciile noastre trebuie să vă înregistrați în cadrul platformei www.ssm.ro . Pentru aceasta sunt necesare date referitoare la numele și prenumele dumneavoastră, adresă email, adresă și telefon. Temeiul prelucării îl constituite art. 6 alin. 1 lit. b) din RGPD respectiv – necesitatea încheierii sau executării unui contract. b) Semnarea electronică a documentelor Serviciile de semnătură electronică pot fi utilziate doar cu respectarea obligațiilor legale de identificare a persoanei semnatare, motiv pentru care vă solicităm pe lânga datele din profil și completarea acestuia cu numerele de identificare națională (CNP; serie și număr de buletin etc.) precum și o copie a Cărții de Identitate/Buletin/Pașaport. Temeiul prelucării il constituie pe de o parte art. 6 alin. 1 lit. c) din RGPD respectiv – obligația respectării unei prevederi legale dar și art. 6 alin. 1 lit. b) din RGPD respectiv – necesitatea încheierii sau executării unui contract în relația cu furnizorul semnăturii electronice.c) Comunicarea dintre părți Pentru înregistrarea în cadrul platformei, pentru utilizarea serviciilor noastre, inclusiv cele de raportare, notificări sau semnătură electronică, vă vom transmite informații prin email sau mesaje text (SMS). Din acest motiv suntem nevoiți să prelucrăm datele de identificare și contact. Temeiul prelucrării este dat de obligația noastră contractuală de a permite accesul și utilizarea platformei iar din punct de vedere al RGPD ne încadrăm în prevederile art. 6 alin. 1 lit. b) respectiv – necesitatea încheierii sau executării unui contract. d) Comunicări de marketing Comunicarea cu dumneavoastră prin orice mijloace (de exemplu, email, telefon mobil sau fix, mesaje telefonice (SMS-uri), poştă, mesaje transmise pe platformele de socializare sau în persoană) noutăţi privind serviciile disponibile, abonare la newsletter sau furnizarea alte informaţii care v-ar putea interesa, se bazează doar pe consimțământul dumneavoastră – art. 6 alin. 1 lit.a) din RGPD e) Îndeplinirea obligaţiilor noastre legale Îndeplinirea obligaţiilor noastre legale cu privire la arhivare, contabilitate, securitate, ţinerea evidenţelor și a altor obligații pe care legislația ni le impune. – art. 6 alin. 1 lit.c) din RGPD f) Gestiunea financiară Eliberarea bonurilor, a facturilor şi a chitanţelor către dumneavoastră; primirea plăţilor de la dumneavoastră inclusiv înregistrarea plăților efectuate de altă persoană in numele dumneavoastră; recuperarea debitelor (inclusiv prin intermediul companiilor specializate în recuperarea de creanţe); transmiterea de notificări și corespondență comercială, elaborarea de rapoarte financiare/ operaţionale, a rapoartelor de activitate şi emiterea situaţiilor financiare/ cu privire la contracte se întemeiază pe art. 6 alin. 1 lit. c) din RGPD – respectarea unei prevederi legale dar si pe art. 6 alin. 1 lit. f) din RGPD prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de Consultia sau de o parte terță. g) Soluţionarea disputelor Formularea de cereri şi de apărări înaintea autorităţilor publice şi a altor entităţi care soluţionează dispute ce vă privesc direct sau în care sunteți parte reprezintă o prelucrare în interesul lEgitim al societății și se bazează pe art. 6 alin. 1 lit. f) din RGPD. h) Customer care Realizarea de sondaje şi adresarea de întrebări către dumneavoastră cu scopul de a obţine opinii referitoare la serviciile noastre având scopul de a îmbunătății produsele și serviciile noastre (inclusiv prin realizarea de audituri); testarea îmbunătăţirilor realizate asupra serviciilor sau produselor noastre sau a noilor noastre servicii; soluţionarea sesizărilor dumneavoastră este necesară în temeiul art. 6 alin. 1 lit. f) din RGPD privind prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de Alpha Chio sau de o parte terță.

6. ANALIZE SI STATISTICI PRIVIND FUNCTIONAREA SITE-ULUI, COOKIES SI TEHNOLOGII SIMILARE

Putem folosi datele cu caracter personal pe care le furnizeaza Utilizatorii sau pe care le colectam in contextul utilizarii Serviciilor pentru scopul efecturarii unor analize si statistici privind Serviciile noastre, inclusiv a modului in care functioneaza Site-ul sau sunt oferite Serviciile. Analizele si statisticile pe care le facem ne ajuta sa intelegem mai bine cum am putea sa imbunatatim Serviciile noastre sau functionalitatile Site-ului.In efectuarea analizelor si statisticilor utilizam de asemenea cookies si alte tehnologii similare conform Politicii privind Cookies. De asemenea, cookie-urile si tehnologiile similare sunt utilizate pentru a va oferi publicitate bazata pe interes.

7. CONECTARE PRIN RETELE DE SOCIALIZARE

Am implementat diverse mecanisme de interconectare cu paginile de socializare, cum ar fi Facebook, Twitter, Youtube si Instagram si astfel sa aveti posiblitatea sa accesati continutul postat de noi pe Site si sau conturile noastre asociate pe acele retele sociale mai facil.Daca accesati contintul postat pe acele retele de socializare sau comentati pe acele retele de socializare, sau accesati Site-ul prin intermediul contului de Facebook, o serie de date publice din profilul dvs. de pe acele retele de socializare ne vor fi transmise si noua de catre operatorii acelor retele de socializare.

8.ÎNDEPLINIREA UNOR OBLIGATII LEGALE

Uneori prelucrarea datelor este necesară pentru a ne îndeplini obligaţiile legale ce ne revin, cum ar fi: • raportarea către autorităţile fiscale relevante şi ţinerea unor evidenţe contabile; • arhivarea datelor conform legislaţiei aplicabile.

9.APARAREA DREPTURILOR SI INTERESELOR IN JUSTITIE

Pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în justiţie în cadrul unei proceduri în faţa unei instanţe, a unei proceduri administrative sau a altor proceduri oficiale în care este implicată Societatea.

10. CUI DEZVALUIM DATELE

Ca regulă, nu divulgăm datele dumneavoastră către alte companii, organizaţii sau persoane din orice ţară (inclusiv România). În cazul în care suntem nevoiți să divulgăm aceste date, categoriile identificate de destinatari sunt: Angajatorul dumneavoastră – în cazul unui contract încheiat între noi și acesta, iar dumneavoastră sunteți beneficiarul serviciilor ori persoana desemntă pentru desfășurarea contractului. Autorități publice din orice domeniu – înacord cu legislația aplicabilă. În general transmitem către Inspectoratul Teritorial de Muncă, Poliție si structurile Ministerului Public, date, rapoarte, informatii în conformitate cu prevederile legale în vigoare. Colaboratori – operatori asociați – în vederea desfășurării unui contract comercial în care sunteți parte ori premergător acestuia. De exemplu, pentru utilizarea serviciului de Semnătură electronică vom transmite furnizorului datele dumneavoastră necesare încheierii contractului. Instituții ale statului care, potrivit legii, solicită punerea la dispoziție a documentelor care pot conține datele dumneavoastră personale, auditori, avocați și alți consultanți profesionali externi ai noștri, din România sau din cadrul Uniunii Europene – aceștia vor fi obligați printr-o lege sau prin contractul încheiat cu noi să păstreze confidențialitatea datelor dumneavoastră. Persoane fizice sau juridice care acționează ca persoane împuternicite pentru noi, în diverse domenii (de exemplu, servicii IT, servicii de plată, servicii de arhivare sau distrugere de documente etc.) de oriunde din lume, pe care îi vom obliga însă să respecte cerințele legislației care vă protejează drepturile aceștia prestează anumite servicii pentru noi. Orice persoană, agenție sau instanță relevantă din România sau din alt stat – în măsura necesară pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept al nostru în instanță. Partenerii noștri, cu care ne aflăm în relații contractuale furnizori de servicii de marketing, SEO, design, etc. Atunci când folosim o persoană juridică drept persoană împuternicită pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, ne vom asigura că aceasta a încheiat un act scris cu noi prin care își asumă, printre alte obligații pe care legislația protecției datelor cu caracter personal le prevede, obligațiile de a (i) prelucra datele cu caracter personal numai potrivit instrucțiunilor noastre scrise pe care i le-am furnizat în prealabil și de a (ii) implementa efectiv măsuri pentru protejarea confidențialității și asigurarea securității datelor cu caracter personal. Ne vom asigura, de asemenea, că actul scris dintre noi și persoana împuternicită prevede pentru aceasta toate celelalte obligații pe care le prevede legislația aplicabilă cu privire la protecția datelor cu caracter personal.

11. CAT PASTRAM DATELE

Stocăm datele cu caracter personal în condițiile legislației incidente pentru fiecare scop al prelucrării în parte și o limităm la ceea ce este strict și legal necesar. Datele personale devenite nefolositoare sau ajunse la scadență, în condițiile legii, se șterg / distrug ireversibil din orice baze de date și de pe orice suporturi de stocare / arhivare a datelor personale folosite. Datele personale prelucrate pe baza consimțământului dvs. se șterg / distrug ireversibil din orice baze de date și de pe orice suporturi de stocare / arhivare a datelor personale folositeimediat ce ați depus o cerere de retragere a consimțământului în condițiile art. 7, alin. 3 din GDPR: “(3) Persoana vizată are dreptul să își retragă în orice moment consimțământul. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia. Înainte de acordarea consimțământului, persoana vizată este informată cu privire la acest lucru. Retragerea consimțământului se face la fel de simplu ca acordarea acestuia.” Prin excepție, datele personale devenite nefolositoare sau ajunse la scadență, în condițiile legii, pot fi stocate perioade mai lungi de timp dacă sunt necesare pentru apărarea unui drept în instanță al persoanei vizate sau al nostru. Datele personale se stochează conform Nomenclatorului arhivistic al societății întocmit pentru fiecare document/informație în parte pe care îl puteți consulta la sediul societății sau printr-o simpla solicitare la dpo@alphachio.ro

12. SECURITATEA DATELOR DUMNEAVOASTRĂ

În vederea asigurării securității datelor cu caracater personal, în special referitoare la prelucrarea, stocarea, accesul neautorizat şi de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale acestora am implementat următoarele măsuri tehnice și organizatorice: Politici dedicate. Adoptăm și ne revizuim practicile și politicile de prelucrare a datelor clienților noștri și ale altor persoane, inclusiv măsurile fizice și electronice de securitate, pentru a ne proteja sistemele de acces neautorizat și alte posibile amenințări la securitatea acestora. Verificăm constant modul în care aplicăm propriile politici de protecţie a datelor cu caracter personal şi în care respectăm legislaţia protecţiei datelor. Minimizarea datelor. Ne-am asigurat că datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt limitate la cele care sunt necesare, adecvate și relevante pentru scopurile declarate în această notă. Restrângerea accesului la date. Restrângem cu strictețe accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucrăm la angajații, colaboratorii și alte persoane care nevoie să le acceseze pentru a le putea prelucra pentru noi. Toate aceste companii și persoane fizice sunt supuse unor obligații stricte de confidențialitate și nu vom ezita să îi tragem la răspundere și să încetăm colaborarea cu ei în cazul în care nu tratează protecția datelor dumneavoastră și ale altor persoane cu maximă seriozitate. Asigurarea exactității datelor dumneavoastră. Este posibil ca din când în când să vă rugăm să confirmaţi exactitatea și/sau actualitatea datelor cu caracter personal cu privire la datele dumneavoastră pe care le prelucrăm. Instruirea personalului. Ne instruim și testăm constant angajații și colaboratorii cu privire la legislația și cele mai bune practici în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal. Anonimizarea datelor. Acolo unde este posibil și adecvat activității noastre, anonimizăm / pseudoanonimizam datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, astfel încât să nu mai putem identifica persoanele la care acestea se referă.Controlul furnizorilor noştri de servicii. Introducem în contractele cu cei care prelucrează pentru noi (persoane împuternicite) sau împreună cu noi (alţi operatori – operatori asociaţi) clauze pentru asigurarea protecţiei datelor pe care le prelucrăm. În cazul nefericit și puțin probabil în care o încălcare a securității datelor va surveni, vom urma procedurile legale pentru limitarea efectelor și informarea persoanelor vizate.

13. CE DREPTURI AVETI IN CALITATE DE PERSOANA VIZATA?

Conform legii, va sunt recunoscute urmatoarele drepturi in calitate de persoana vizata:
a)Dreptul de acces puteti obtine de la noi confirmarea ca prelucram datele dvs. personale, precum si informatii privind specificul prelucrarii
b)Dreptul de modificare puteti ne solicitati modificam datele dvs. personale incorecte ori, dupa caz, completarea datelor care sunt incomplete.
c)Dreptul la stergere puteti solicita stergerea datelor personale atunci cand: (i) acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care le-am colectat si le prelucram; (ii) v-ati retras consimtamantul pentru prelucrarea datelor si noi nu le mai putem prelucra pe alte temeiuri legale; (iii) datele sunt prelucrate contrar legii; respectiv (iv) datele trebuie sterse conform legislatiei relevante.
d)Retragerea consimtamantului si dreptul de opozitie puteti sa va retrageti oricand consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor pe baza de consimtamant. De asemenea va puteti opune oricand prelucrarilor pentru scop de marketing, inclusiv profilarilor efectuate in acest scop, precum si prelucrarilor bazate pe interesul legitim al Societatii, din motive care tin de situatia dvs. Specifica.
e)Restrictionare in anumite conditii puteti solicita restrictionarea prelucrarii datelor dvs. Personale
f)Dreptul la portabilitatea datelor in masura in care prelucram datele prin mijloace automate, puteti sa ne solicitati, in conditiile legii, sa furnizam datele dvs. intr-o forma structurata, utilizata frecvent si care poate fi citita in mod automat. Daca ne solicitati acest lucru, putem sa transmitem datele dvs. unei alte entitati, daca este posibil din punct de vedere tehnic.
g)Dreptul de a depune o plangerela autoritatea de supraveghere Aveti dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor in cazul in care considerati ca v-au fost incalcate drepturile:Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Datelor cu Caracter Personal din Romania B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod postal 010336 Bucuresti, Romania anspdcp@dataprotection.ro
PENTRU EXERCITAREA DREPTURILOR MENTIONATE MAI SUS, NE PUTETI CONTACTA UTILIZAND ADRESA DE Email : dpo@alphachio.ro

14. CE SE POATE ÎNTÂMPLA DACĂ NU NE FURNIZAȚI DATELE

În general, nu aveți o obligație de a ne furniza datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le-am menţionat în acest document. Cu toate acestea, dacă nu ne oferiți datele menționate în această notă de informare nu va fi posibil pentru noi să vă prestăm serviciile pe care ni le solicitați, ori în anumite cazuri să le prestăm limitat. (de ex. nu sunteți obligat să furnizați un număr de telefon iar codul unic necesar pentru semnătura electronică va fi comunicat prin email) În cazul în care furnizarea datelor este o obligație legală, nefurnizarea datelor duce la imposibilitatea desfășurării activității și restricționarea serviciilor oferite (de ex. nu ne furnizați Numărul de identificare Național si copia după actul de identitate, dar în acest caz nu veți putea utiliza serviciul de semnătură electronică).

15. CÂND SE APLICĂ ACEASTĂ NOTĂ DE INFORMARE

Această notă de informare se aplică în legătură cu serviciile pe care vi le prestăm prin intermediul platformei SSM.ro . Această notă nu se aplică în legătură cu servicii sau produse oferite de alte companii sau persoane fizice, inclusiv cele prestate de partenerii noștrii, postate pe website-urile noastre sau despre care vă informăm în alt mod.

16. MODIFICĂRILE ACESTEI NOTE DE INFORMARE

Este posibil să modificăm această notă din când în când. În astfel de cazuri, vă vom informa în avans şi nu vom reduce drepturile pe care le aveți cu privire la datele dumneavoastră prin modificările pe care le-am putea aduce acestei note. De asemenea, vom păstra toate versiunile anterioare ale acestei note într-o arhivă ce poate fi pusă la dispoziția dumneavoastră, la cerere, pe care să o puteți consulta. Pentru exercitarea drepturilor dvs. Referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, ori dacă doriți mai multe informații privind modul în care prelucrăm aceste date, vă rugăm să ne contactați la adresa ALPHA CHIO SRL, str. Dragos Voda nr.4, ap. 38, Baia Mare, email dpo@alphachio.ro . De asemenea, e bine să știți că la nivelul României funcționează Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (“ANSPDCP”) și că aveți dreptul să depuneți o plângere atunci când considerați că v-au fost încălcate drepturile, accesând site-ul web: www.dataprotection.ro.